החלפת קפיץ לתריס גלילה

התקנת תריסים חשמליים בפריסה ארצית
מחירים נוחים כולל אפשרות להזמין מהיום להיום
מגוון רחב של תריסים להתקנה

חייגו: 072-3264-333

החלפת קפיץ לתריס גלילהתריס גלילה כולל בתוכו מנגנון מכני להרמת והורדת התריס באופן ידני. תריסים שבהם המנגנון נמצא מעל החלון, יכללו אמצעי לשליטה מלאה בתנועה, כדי למנוע פגיעה של התריס באדם או חפץ בעת סגירתו, וכן תנועה מהירה מדי של התריס העשויה לגרום נזק לתריס עצמו. לצד הרצועות השולטות בתריס, מנגנון זה מווסת את התנועה.  במרכז לתיקון תריסים חשמליים, אנו מבצעים החלפת קפיץ לתריס גלילה לכל סוג של תריס, ומתאימים כפפה ליד את החלק הנכון לתריס שלכם. טכנאי החברה מגיעים עם מספר סוגים שונים של חלקי חילוף בהתאם לסוג הצלחת המתחברת לקפיץ וכן בהתאם לגודל המתאים של המנגנון.

מהו התפקיד של הקפיץ וכיצד הוא פועל?

מנגנון ההרמה של התריס כולל גלגל (בקוטר שבין 20-16 ס"מ) המסתובב ומרים את התריס. כדי לווסת את פעולת הגלגל ,ולוודא שהתריס אינו נופל מטה בפתאומיות, מותקן בכל חלון גלילה חלק מתכתי עם קפיץ עוצמתי השולט בפעולת החלון. חלק זה מותקן הן בצידו הימני של התריס והן בצידו השמאלי. מנגנון זה מוודא גם כי התריס עולה בצורה עדינה בקצב שבו האדם הפותח את התריס מעוניין להפעילו. אם המנגנון בלוי בעקבות שימוש לאורך שנים או עקב פגיעה פיזית בתריס יש לבצע החלפת קפיץ מחזיר לתריס גלילה על ידי טכנאי מנוסה.

כמה זמן קפיץ לתריס גלילה מחזיק?

קפיץ גלילה אמור להחזיק לאורך מספר שנים. אך, במקרה של מזג אוויר קיצוני במיוחד, תפעול לא זהיר או פגיעה של חפץ כלשהו במנגנון התריס עשוי לקלקלו מוקדם מן הצפוי. כמו כן, התאמה וחיבור לא נכון של חלק זה עשוי לגרום לשחיקה מתמשכת של הקפיץ ולצורך בהחלפתו כבר לאחר שנה.

אילו סוגי קפיצים קיימים?סוגי קפיצים לתריס

קיימים מספר סוגים שונים של קפיץ מתכת לתריס גלילה. קפיץ פח, קפיץ כוח וקפיץ פלסטיק. ההבדל בשמות של הקפיצים השונים מגיע מהחומר שממנו עשוי החלק אליו הם מתחברים. קפיץ פח מתחבר לחלק פח בעוד קפיץ פלסטיק אינו עשוי מפלסטיק אלא מתחבר לצלחת עשויה פלסטיק. הסוג השלישי מכונה "קפיץ כוח". הוא פועל בסיוע גלגלת האוחזת בחלון, ומאפשרת תנועה מוגבלת של התריס לכיוון אחד, ותנועה חופשית וחלקה לכיוון השני.

חשוב לזכור כי כאשר מזמינים טכנאי לתיקון גלגל קפיץ לתריס גלילה הוא אינו יודע מראש איזה חלק יצטרך להחליף. יש לפתוח את בית התריס ולזהות את הסוג הנכון. לעומת זאת, אתם יכולים לזהות בעצמכם אם אחד מהקפיצים בצד הימני או השמאלי של התריס התקלקל בעזרת המדריך המקוצר הזה.

כיצד יודעים שהקפיץ התקלקל?

כאשר קפיץ לתריס גלילה ידני מתקלקל, התריס עשוי ליפול באופן מהיר ללא שליטה. מנגנון תקול עשוי גם לגרום לבעיה נוספת: רצועת התריס מתחילה להשתחרר ומתחככת בקפיץ. לאורך זמן קצר הרצועה ממשיכה להתבלות ובסופו של דבר נקרעת. במצב כזה לא ניתן יהיה לפתוח את התריס, או שתחושו בהתנגדות כאשר תנסו לפתוח אותו. מומלץ לתקן את הבעיה בקפיץ כבר כשמרגישים כשהתריס לא נע בצורה תקינה כדי למנוע נזקים נוספים לרצועה ולתריס עצמו, העשויים להוביל להחלפת התריס עצמו.

איך מתבצע התיקון של קפיץ לתריס גלילה?

החלפת קפיץ לתריס גלילה מתבצעת תוך פחות משעה בדרך כלל, אם התיקון מבוצע על ידי טכנאי מקצועי שיש בידיו את כל החלקים הדרושים. ראשית, הטכנאי יפתח את בית התריס וישחרר את הקפיץ התקול. בשלב זה הוא יבדוק האם הקפיץ בצד השני גם הוא בסוף חייו ובדרך כלל ימליץ להחליף את שניהם. לאחר מכן, יותקן קפיץ חדש במקום, יקובע ורק אז הרצועה תחובר מחדש למנגנון. בסוף התיקון, כמובן, הטכנאי יבדוק את התנועה של התריס מעלה ומטה ויבחן שהחלקים החדשים פועלים כשורה.

החלפת קפיץ בתריס

לסיכום, אם גיליתם שהתריס שלכם לא עולה ויורד בצורה תקינה, חשוב להזמין טכנאי מוקדם ככל האפשר כדי למנוע נזק ארוך טווח לתריס. ההחלפה של הקפיץ אינה יקרה, ויכולה לחסוך לכם תיקונים נוספים בעתיד ולמנוע תאונות לא נעימות בשל תריס שהשתחרר. חשוב לפנות לטכנאי מקצועי שידע לזהות את התקלה בוודאות, להחליף את החלק הנכון ולבדוק היטב לאחר התיקון שהתריס פועל כשורה. פנו למרכז לתיקון תריסים חשמליים להזמנת טכנאי, ופתחו כבר מחר את התריס ללא בעיה ליום חדש עם שמש זורחת. 

תוכן עניינים
המרכז לתריסים חשמליים
המרכז לתריסים חשמליים

המרכז לתריסים חשמליים מעסיק צוות טכנאים מומחים שנבדקו ואושרו במקצועיותם ובאמינותם. אנו קיימים מעל 10 שנים ומתחייבים לתת שירות ומחירים אטרקטיביים.
בחורף, בקיץ ובכל זמן שתרצו - נשמע לסייע בהתקנה, תיקון והחלפה של תריסים חשמליים, ידניים, תריסי גלילה, תיקון מנועים חשמליים, החלפת שלבים וכל תקלה שרק תרצו. אנו עובדים בעיקר במרכז הארץ (גוש דן), אך נשמח גם לעזור לכם למצוא טכנאים בשאר חלקי הארץ.

צור קשר לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

אופיר לוי
Read More
צוות של אלופים, הגיעו לסדר לנו את התריס גלילה בסלון שפשוט נתקע במשך שבוע שלם מבלי שאף אחד הצליח לסדר, הגיעו פתרו את התקלה תך דקות ספורות וגבו מחיר הוגן, תודה רבה
מאור דבש
Read More
התריס החשמלי בבית הפסיק לעבוד, הספק הראשון שהזמנו טען שהלך מנוע, לא האמנתי שהלך אז התקשרתי למרכז לתריסים חשמליים שמסתבר שהתקלה פשוטה בהרבה והמפסק פשוט התקלקל, פתרו את התקלה במהירות וגבו מחיר הוגן
אריאל פסחוב
Read More
לא חשבתי שאני אצטרך להזמין מהרגע להרגע תיקון תריס חשמלי, התריס של החנות נתקע לי למעלה ולא יכולתי לסגור את החנות ב1 בלילה, הם הגיעו תוך 20 דקות לרמת גן ופתרו את התקלה
Previous
Next

מידע נוסף

דילוג לתוכן