התקנת תריסים חשמליים

התקנת תריסים חשמליים בפריסה ארצית
מחירים נוחים כולל אפשרות להזמין מהיום להיום
מגוון רחב של תריסים להתקנה

חייגו: 072-3264-333

התריסים החשמליים תפסו זה מכבר את הבמה וכמעט ולא נמצא תריסים ידניים, במיוחד כאשר מדובר בתריסים גדולים וכבדים.

התריס החשמלי הוא הרבה יותר נוח לשימוש. אפשר לטפל בו בלחיצת כפתור, שלט או באמצעות מערכת בית חכם והתחושה היא הרבה יותר בטוחה וגם הרבה יותר מוגנת.

אם גם אתם חושבים על התקנת תריסים חשמליים, חשוב שתכירו את האפשרויות ותלמדו מעט את השוק של התריסים החשמליים על מנת שתיטיבו לבחור בסופו של דבר את המוצר הנכון שיעניק לכם את המענה המדויק והנכון.

התקנת תריסים חשמליים

התקנת תריסים חשמליים: המומחיות שלנו – הרווח שלכם

התקנה של תריס חשמלי זה לא כמו עוד התקנה של מוצר חשמלי כלשהו. זה גם לא כמו התקנה של תריס רגיל. כדי להצליח במשימה ולבצע אותה בצורה המקצועיות והנכונה ביותר, חשוב לפנות אל אנשי מקצוע מומחים לתחום הזה של התקנת תריסים חשמליים באופן ספציפי. רק אלו יודעים לשלב בין שני התחומים של חשמלאות ושל תריסים.

החברה שלנו מציעה שירות מקצועי ויעיל במיוחד שכוללת התקנת תריסים חשמליים מכל הסוגים ובכל המידות והתקנת תריסי גלילה ידניים וחשמליים מתוך התאמה מדויקת למטרה אשר לשמה אתם זקוקים לתריס.

אם תפקידו בידינו את העבודה, תוכלו להיות בטוחים כי אכן תקבלו את המענה המושלם. תריס חשמלי שיענה באופן מלא על כל הקריטריונים החשובים לשם.

איך לבחור חברה להתקנת תריסים חשמליים

כאשר באים לבחור חברה לצורך התקנה של תריס חשמלי, חשוב לשים דגש על כך כי לחברה יש את כל הידע המקצועי הקשור להתקנה נכונה של התריס. אם התריס לא יהיה מותקן כמו שצריך, הרי שהוא לא יפעל היטב.

הוא לא יעלה ולא ירד כמו שצריך, הוא ייתקע, הוא יגרום לקצר חשמלי והוא יהפוך להיות מוקד לבעיות ותקלות שונות. על כן שימו לב לנקודות הבאות כשאתם באים לבחור את החברה שתתקין עבורכם את התריס.

  • חברה בעלת מוניטין – כדאי תמיד להעדיף חברה מוכרת שיש לה שם טוב בשוק הזה שלך התריסים החשמליים. למרות שיש חאפרים שהמחירים שלהם יהיו זולים במידה משמעותית, ההמלצה שלנו היא ללכת על איכות. חברה שיש לה שם טוב תדאג גם הלאה לשמה הטוב ועל כן השירות שלה יהיה תמיד מושלם.
  • חברה עם ניסיון – הניסיון הוא הנכס הכי חשוב של כל איש מקצוע. ככל שיהיה זה איש מקצוע עם ניסיון רב יותר, הרי שהוא יכול להבטיח לכם עבודה יותר מהירה ויותר יעילה. כי הניסיון הוא זה שיוצר את ההבדל בין עבודה מקצועית לבין כזו שייעשו בה הרבה טעויות בדרך. זה נכון כמובן לכל תחום בחיים וזה נכון במיוחד כאשר מדובר בהתקנה של תריסים חשמליים.
  • חברה עם שירות – לא כל חברה, גם אם היא תהיה מקצועית ומוכרת בשוק, מציעה שירות מתאים לכל לקוח. יש אנשים שרוצים לדעת שהחברה המתקינה תהיה קשובה גם הלאה לכל שאלה ולכל בעיה אם תתעורר במהלך הזמן. אנשים שלא רוצים לוותר על שירות, צריכים לקחת את הפרמטר הזה בחשבון עוד לפני שהם מפקידים אץ המלאכה בידי חברה זו או אחרת.

ראו גם: תיקון תריסים חשמליים.

מחירון התקנת תריסים חשמליים

מחירים לדוגמא בהתקנת תריס חשמלי-

סוגגודל/משקלמחיר
תריס חשמלי2*3 מטר10,500 ₪
תריס חשמלי לחלון1*1 מטר3,000 ₪
תריס10 ק"ג600-800 ₪
תריס0 ק"ג700-900 ₪

מדוע עדיף תריס חשמלי על תריס ידני או גלילה

תריס חשמלי הוא מאסיבי יותר, חזק יותר ועל כן גם מבטיח תחושה של ביטחון והגנה. מעבר לכך, התפעול שלו הוא הרבה יותר קל, נוח ונגיש.

התקנת תריסים חשמליים

תריסים חשמליים הם תריסים גלילה, שהפתיחה והסגירה שלהם מתבצעת בעזרת מנוע חשמלי (ולא באופן ידני כמו תריסים רגילים). תריסי הגלילה החשמליים בנויים לרוב מתריסי פלסטיק ומארגז, שבו נמצא ציר מתכת שאליו נאסף התריס בעת העלאת התריסים. המנגנון שמפעיל את התריסים החשמליים מורכב מגלגלי רצועה, שאחראים על שינוע התריסים, איסוף שלהם ושל רצועת הבד בעת העלאה או הורדה של התריסים.

מאז שנכנסו לחיינו התריסים החשמליים – אפשר לנשום לרווחה בבית, בכמה מובנים: התריסים החשמליים מאפשרים להגן על הבית מפני פורצים בצורה נוחה ובטיחותית יחסית לחלופות האחרות; הם מאפשרים לנו לשלוט במידת טובה באקלים הביתי ולחסוך באנרגיה – מבודדים מצוין מקור ומחום וניתן לווסת את כמות האור שחודרת דרכם. ומעבר לכך, התריסים החשמליים משרים אווירה יוקרתית ואסתטית בבית, משתלבים היטב עם עיצוב הבית ומאפשרים לנו "להכניס" הביתה את הנוף שנשקף מהחלון.

בעשור האחרון אנו עדים לכך שהתריסים החשמליים הופכים יותר ויותר תדירים בבתים בישראל. ממוצר שהחל את דרכו בישראל כמוצר צריכה יקר מאוד השמור לאוכלוסיה מצומצמת בלבד, אנו עדים לכך שבעשור האחרון התריסים החשמליים הפכו תדירים יותר יותר בבתים בישראל. כיום התריסים החשמליים הם מבוקשים ונפוצים וניתן למצוא אותם כמעט בכל בית. עם השנים שוק התריסים החשמליים השתכלל – מעבר למגוון הצבעים והגדלים של התריסים החשמליים, הם הפכו להיות שוק חכם והתריסים החשמליים גם הם "התקדמו" מבחינה טכנולוגית. כיום לתריסים החשמליים מתווספים לא פעם פיתוחים טכנולוגיים חדישים המשכללים את השימוש שלהם. כך, ניתן למצוא תריסים בטוחים יותר וכאלו עם חיישני חום, אור, רוח וגשם ועוד.

ראו גם: בעיות נפוצות במנגנוני תריסים חשמליים וידניים.

 

5 הסיבות העיקריות להתקנת תריסים חשמליים

רוב האנשים שמתקינים בביתם תריסים חשמליים עושים זאת לאור 5 היתרונות הבולטים הבאים:התקנה של תריס

נוחות, נוחות ונוחות – למה להסתבך עם תריסי גלילה ידניים, המצריכים מאמץ וכוח פיזי ככל שהם גדולים וכבדים יותר? תריסים חשמליים מופעלים על ידי לחיצה פשוטה על מתג הפעלה ו… הופ! קרה הקסם והתריס עלה. עם השנים, נכנסו חידושים טכנולוגיים שאף מאפשרים כיום להפעיל את התריסים החשמליים באמצעות שלט רחוק או דרך הסמארטפון, ובכך מצטרפים התריסים החשמליים למהפכת "הבית החכם".

פחות תקלות – התריסים החשמליים מופעלים על ידי מנוע, שיוצר סגירה מאוזנת ועדינה של התריסים, ומכאן שהם נשחקים פחות וחווים פחות תקלות רק לעיתים צריך החלפת מנוע. זאת, לעומת תריסים ידניים שהמשיכות החוזרות ונשנות שלהם מובילים לשחיקה בלתי-נמנעת של חבל התריס ואולי אף לקריעתו, ולא פעם גם לתריסים "מרדנים" שפשוט נתקעים.

עמידות ובטיחות – התריסים החשמליים מיוצרים מאלומיניום ומשכך הם אינם מתבלים כתוצאה מחשיפה לגשם, אינם מתבלים או מתקפלים כתוצאה מהחשיפה לשמש, וככלל ניתן לומר שהם עמידים יותר מפני פגעי מזג האוויר. 

בטיחות – האלומיניום שממנו מיוצרים התריסים לא מסייע רק בשמירה על העמידות שלהם לאורך זמן רב יותר, אלא מהווה גם יתרון אדיר לבטיחות הבית. התריסים החשמליים קשים יותר לפריצה, ובכך הם למעשה נדבך הגנה משמעותי יותר מפני פורצים, בהשוואה לכל סוג אחר של תריסים.

מראה אסתטי, מודרני וחדיש – התריסים החשמליים מזמן נחשבים לעוד "רהיט" בבית. הם מגיעים במגוון רחב של צבעים ומשתלבים היטב בבית ועם הנוף החיצוני. מעבר למגוון הצבעים והגדלים של התריסים החשמליים, גם התריסים החשמליים נסחפו במהפכה הטכנולוגית, וכיום ניתן למצוא בשוק תריסים בטוחים יותר וכאלו עם חיישני אור, חום, רוח וגשם, תריסים עם נצרה, תריסים המופעלים באמצעות הסמארטפון, ועוד.

 

התקנת תריסים חשמליים – רק על ידי מומחה מנוסה ומקצועי!

התקנת תריסים חשמליים כוללת את התקנת שלבי התריסים וכן את הארגז שנמצא מעל התריסים, בו נמצאים המנוע וציר ההרמה וההורדה שלו. התריסים החשמליים נוחים מאוד לשימוש לאחר ההתקנה וניתן מיד להפעיל אותם באמצעות שלט או מתג שמותקן לצידם. לאחר ההתקנה, אין צורך לגעת פיזית בתריסים החשמליים, למעט במצבים של תיקון, משום שאין כלל צורך בידיות משיכה.

לפני שמתקינים תריסים חשמליים, כדאי לברר אילו סוגים שונים קיימים ומתוכם מה הכי מתאים לכם; בתוך הסוגים השונים ישנם גם כמה סוגים של ארגזי תריסים, כך שהמגוון אף רחב יותר; כדאי לבדוק מהו אורך החיים הממוצע של התריסים לגביהם אתם מתעניינים וכיצד ניתן להאריך את חייהם על ידי תחזוקה ושימוש תקינים; כל אלה ועוד אתם יכולים לשאול את המומחים שלנו בשיחת הטלפון הראשונית לפני קביעת ההתקנה.

התקנת תריס חשמלי

מאחר שמדובר באחד המוצרים המורכבים להתקנה, חובה לוודא שההתקנה נעשית במקצועיות ובצורה בטיחותית, וזאת על מנת להבטיח שהתריסים החשמליים ישרתו אתכם נאמנה, במסירות ובאמינות לאורך שנים. לשם כך כדאי לזמן לביצוע העבודה איש מקצוע מיומן אשר מאחוריו מספר שנות ניסיון בהתקנה ובטיפול בתריסים חשמליים, שכן רק הוא יוכל להבטיח שההתקנה נעשית בצורה בטיחותית, מקצועית ומדויקת.

התקנה לא בטיחותית, לא מדויקת או חובבנית לרוב גורמת נזק עצום לתריסים החשמליים ולארגז התריסים החשמליים, מה שעלול להוביל להשבתה של התריסים החשמליים ולתיקונם על ידי איש מקצוע. כך, שממילא תזדקקו לאיש מקצוע, ולכן עדיף להזמין אותו מראש לביצוע ההתקנה באופן בטיחותי ומסור.

תוכן עניינים
המרכז לתריסים חשמליים
המרכז לתריסים חשמליים

המרכז לתריסים חשמליים מעסיק צוות טכנאים מומחים שנבדקו ואושרו במקצועיותם ובאמינותם. אנו קיימים מעל 10 שנים ומתחייבים לתת שירות ומחירים אטרקטיביים.
בחורף, בקיץ ובכל זמן שתרצו - נשמע לסייע בהתקנה, תיקון והחלפה של תריסים חשמליים, ידניים, תריסי גלילה, תיקון מנועים חשמליים, החלפת שלבים וכל תקלה שרק תרצו. אנו עובדים בעיקר במרכז הארץ (גוש דן), אך נשמח גם לעזור לכם למצוא טכנאים בשאר חלקי הארץ.

צור קשר לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

אופיר לוי
Read More
צוות של אלופים, הגיעו לסדר לנו את התריס גלילה בסלון שפשוט נתקע במשך שבוע שלם מבלי שאף אחד הצליח לסדר, הגיעו פתרו את התקלה תך דקות ספורות וגבו מחיר הוגן, תודה רבה
מאור דבש
Read More
התריס החשמלי בבית הפסיק לעבוד, הספק הראשון שהזמנו טען שהלך מנוע, לא האמנתי שהלך אז התקשרתי למרכז לתריסים חשמליים שמסתבר שהתקלה פשוטה בהרבה והמפסק פשוט התקלקל, פתרו את התקלה במהירות וגבו מחיר הוגן
אריאל פסחוב
Read More
לא חשבתי שאני אצטרך להזמין מהרגע להרגע תיקון תריס חשמלי, התריס של החנות נתקע לי למעלה ולא יכולתי לסגור את החנות ב1 בלילה, הם הגיעו תוך 20 דקות לרמת גן ופתרו את התקלה
Previous
Next

מידע נוסף

דילוג לתוכן