תיקון תריסי גלילה ידניים

התקנת תריסים חשמליים בפריסה ארצית
מחירים נוחים כולל אפשרות להזמין מהיום להיום
מגוון רחב של תריסים להתקנה

חייגו: 072-3264-333

מגוון רחב של שירותים עבור תיקון תריסי גלילה ידניים

גם כשמדובר על תיקון תריס גלילה ללא מנוע, כלומר תריס ידני ואפילו תריסים ישנים יחסית, ההיכרות המצוינת שלנו עם כל הדגמים והאפשרויות מבטיחה עבודה מושלמת ותוך זמן קצר מאוד. ומה לגבי תיקונים קטנים? אנחנו בהחלט מספקים גם שירותים כמו החלפת קפיץ לתריס גלילה החלפת שלות לתריסים ועוד. כל תיקון שתצטרכו לבצע בתריס, אנחנו כאן כדי לבצע.

תיקון תריס גלילה ידני
עם שירות ואחריות בכתב
עובדים בכל רחבי הארץ

להזמנות חייגו כעת:
072-3264-333

תיקון תריס גלילה ידני

במאמר זה נסביר בהרחבה על:

החלפה של רצועת תריסי גלילה ידניים

כמו תיקון של תריסי גלילה ידניים, גם החלפה של רצועת התריס היא שירות המחייב מיומנות וניסיון, בטח ובטח כשמדובר ברכיב ספציפי. מאחר שהמגמה בשנים האחרונות היא דווקא לכיוון התקנה של תריסים חשמליים, מרבית אנשי המקצוע לא מנוסים בהחלפה של רצועת התריס הידני, ולכן חשוב לוודא שהמומחה אותו אתם מזמינים הוא כזה שיודע לבצע במיומנות ובמקצועיות את החלפת רצועת התריס.

תיקון שלבים בתריסי גלילה ידניים

אחת הבעיות הנפוצות ביותר בתריסי גלילה ידניים היא שלב תקוע, שבור או פגום. בשל תדירות הבעיה הזו, תיקון שלב בתריסי גלילה ידניים הוא גם אחד השירותים הנחוצים והמבוקשים ביותר מבין מגוון השירותים הניתנים בעולם תריסי הגלילה הידניים. רבים נוטים לחשוב שמדובר בפעולה פשוטה אשר ניתן לבצעה לבד גם ללא מומחיות או ניסיון עבר – אך זו טעות. מדובר בשירות, כמו שאר השירותים, המצריך ידע ומיומנות, ולכן רק בעל מקצוע העוסק באופן שוטף בתיקון תריסים ובתקלות של שלבי התריס יוכל להבטיח לכם שקט מההיבט הזה.

החלפת תריס ידני

התקנת תריסי גלילה ידניים

התקנת תריסי גלילה ידניים נחוצה כמעט לכל בית ומשרד. בין אם עברתם לדירה חדשה או למשרד חדש, עשיתם שיפוץ וברצונכם לסגור מרפסת עם חלון; נמאס לכם מהחושך ואתם מעוניינים לשדרג את החדר לחלל מואר ונעים יותר – פנו אלינו עוד היום ונדאג להתקין לכם תריסי גלילה ידניים עמידים וחזקים באופן מקצועי ובטיחותי.

החלפת שלבים בתריסי גלילה ידניים

במקרים שבהם תיקון השלבים בתריס אינו אפשרי, מסיבות רבות ושונות, נדרשת לעיתים החלפה של שלב מתוך שלבי התריסים הידניים. החלפת השלבים נדרשת לרוב בשל השחיקה עם השנים של השלבים השונים וכן בשל החשיפה שלהם לשמש היוקדת, שתורמת לבלאי מהיר יותר של החומר ממנו עשויים השלבים, לסדקים בהם ולעיתים אף להתעקמות של השלבים.

החלפת שלות לתריסי שלבים

שלות לתריס הן מחזיקי התריס ותפקידן לתפוס את שלבי התריס משני צדיו בכך שהן מחוברות למסגרת של התריס ומוברגות לתוך חומרים הממוקמים על פני הציר שנע מטה ומעלה. לצערנו הרב, לשלות יש נטייה להתפורר כתוצאה מחשיפה ממושכת לשמש או באופן טבעי, כחלק מהבלאי הסביר של החומר. ברגע שהשלות מתפוררות, הן גורמות בהדרגה גם להתרופפות או להתנתקות של חלק מהשלבים, ולעיתים אף לנפילה שלהם.

גם בשלות, כמו בהרבה רכיבים, ישנם שני סוגים – פלסטיק וניילון, כאשר ההבדל העיקרי בין השניים הוא מידת העמידות ואורך החיים. בעוד ששלות מניילון יחזיקו מעמד בין עשור לעשור וחצי, שלות מפלסטיק נשחקות הרבה יותר מהר ובממוצע מתבלות לאחר כ-3 שנים. איש מקצוע יכול להחליף את השלות בקלות ובזריזות.

תיקון תריס גלילה

החלפת קפיץ לתריסי גלילה ידניים

כמעט כמו בכל מנגנון, לקפיץ המוטמע בו קיימת חשיבות רבה. וכך גם במנגנון של תריסי גלילה ידניים – לקפיץ יש תפקיד חשוב, ולכן כדאי שהבחירה שלו והטיפול בו ייעשו על ידי מומחה, במיומנות ובמקצועיות. המומחה יסייע לכם לבחור את הקפיץ המתאים והראוי ביותר לתריס שלכם, תוך התחשבות בקריטריונים כמו משקל התריס, מיקום המנגנון ומיקום רצועת התריס (ימין או שמאל), טיב איכות הקפיץ ועוד.

מכירים את האמרה "לקנות בזול ולשלם ביוקר"? רבים נוטים לזלזל בחשיבותו של התריס ולרכוש זיוף או קפיץ לא איכותי. השקעה בקפיץ איכותי ומשובח, המתאים למיקום ולמשקל התריס, יכולה להבטיח שקט לכמה שנים בכל הנוגע לצורך להחליף שוב את התריסים או את המנגנון. המומחים שלנו יכולים לא רק לייעץ לכם בבחירת הקפיץ המתאים, אלא גם לטפל בו ולהחליפו במידת הצורך.

בנוסף, עשוי לעניין אתכם: תיקון תריסים חשמליים יצאת צדיק.

תוכן עניינים
המרכז לתריסים חשמליים
המרכז לתריסים חשמליים

המרכז לתריסים חשמליים מעסיק צוות טכנאים מומחים שנבדקו ואושרו במקצועיותם ובאמינותם. אנו קיימים מעל 10 שנים ומתחייבים לתת שירות ומחירים אטרקטיביים.
בחורף, בקיץ ובכל זמן שתרצו - נשמע לסייע בהתקנה, תיקון והחלפה של תריסים חשמליים, ידניים, תריסי גלילה, תיקון מנועים חשמליים, החלפת שלבים וכל תקלה שרק תרצו. אנו עובדים בעיקר במרכז הארץ (גוש דן), אך נשמח גם לעזור לכם למצוא טכנאים בשאר חלקי הארץ.

צור קשר לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

אופיר לוי
Read More
צוות של אלופים, הגיעו לסדר לנו את התריס גלילה בסלון שפשוט נתקע במשך שבוע שלם מבלי שאף אחד הצליח לסדר, הגיעו פתרו את התקלה תך דקות ספורות וגבו מחיר הוגן, תודה רבה
מאור דבש
Read More
התריס החשמלי בבית הפסיק לעבוד, הספק הראשון שהזמנו טען שהלך מנוע, לא האמנתי שהלך אז התקשרתי למרכז לתריסים חשמליים שמסתבר שהתקלה פשוטה בהרבה והמפסק פשוט התקלקל, פתרו את התקלה במהירות וגבו מחיר הוגן
אריאל פסחוב
Read More
לא חשבתי שאני אצטרך להזמין מהרגע להרגע תיקון תריס חשמלי, התריס של החנות נתקע לי למעלה ולא יכולתי לסגור את החנות ב1 בלילה, הם הגיעו תוך 20 דקות לרמת גן ופתרו את התקלה
Previous
Next

מידע נוסף

דילוג לתוכן